And goodnight starshine.....

Jaha........så var Melodifestivalen över för denna vecka.
Darin & Timoteij gick till Globen och Alcazar & Crusified Barbara gick till Andra Chansen.
Personligen tyckte jag att Alcazar & Timoteij borde gått till Globen och Elin Lanto & Crusified Barbara till Andra Chansen. Men man kan ju inte få allt.

Nu blir sängen snart aktuell för mig p.g.a. skriba imorgon kl. 11-12.30.
Jag kan ju inte precis påstå att det är roligt men det ska göras och då är det lika bra att vara positiv så att det går lite lättare. Men det är ju bara min åsikt ;) Jenny kommer att överge mig p.g.a. att hon har hokkimatch i ishallen mot -98:orna så det gör ju inte precis saken lättare.

Jaja, jag ska sluta vältra mig i självömkan nu och släpa mig i säng. Godnatt :)

Malin


Kommentarer
Jenny #50

hah .. visst va de najs på skriba me modevisning :)) btw .. de blev 10-2 ti åss å 1+0 ti mej :P

2010-02-21 @ 12:07:57
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0