3 veckor borta...... REKORD!!!!!

Åhhhhh.......

Nån som vet hur skönt det har varit att bara skita i bloggen och istället få tid till allt annat?? Knappast, men skönt har det varit. Jag har hunnit göra allt jag var så stressad över när jag tog den långa pausen. Borde vara 3 veckor och en dag sen sist jag bloggade så jag tycker att det räcker nu. Julen är över, min födelsedag har hunnit passera, skolan börjar inte förens om några veckor och allt är frid och fröjd. Dags att ta upp bloggen igen alltså....

Skulle känna för att uppdatera er lite om vad jag gjort de 3 senaste veckorna, men jag vet inte. Det får bli i väldigt STORA drag då.

--> Jag har hunnit öva en massa på showdance, både själv, med Katarina och med hela gruppen. I måndags hade vi genrep och övade igenom allt och så. Sen i tisdags var det julfest och vi uppträdde. * (Lägger en stjärna här för jag ska förklara något om detta sen)

--> Jag har fyllt 15 och fick en massa fint. TACK till alla som gav mig något eller bara sa grattis..... Det värmde ♥ Kanske någon som vill veta vad jag fick?? Then i'll tell you:

- En kruka i form av en moped med en kaktus i
- Tre böcker (Hungerspelen: Revolt, Himlen börjar här och Det är så enkelt, alla fattar utom du (som jag läst och fick ge till min kusin istället))
- Godis
- Brevpapper
- En extern blixt till kameran
- En prydnadskudde
- Ett presentkort till Jim&Jill
- Ett läppglans och bodyshower från The Body Shop

--> Jag har hunnit spendera enormt med tid uppe i bildkonstsalen eftersom jag varje gång vi såg en film i klassen gick dit, eftersom mina glasögon försvunnit och jag får huvudvärk av att kolla film i skolan utan glasögon (don't know why). De är dock funna nu ^^

--> Det har varit julafton och jag har fått julklappar ^^ BIG SURPRISE!!!! :P Detta fick jag:

- En hårddisk på 1.5 terabyte (pappas är bara en terabyte så jag vet inte riktigt vad tomten tänkte jag skulle med så mycket till men man klagar ju inte)
- En reflexskärm
- Ett linskit med ett UV-filter, ett polarisationsfilter och ett 8+ Close-Up filter
- Godis
- En handduk med Hello Kitty på ♥
- Ett presentkort till KICKS och 100 €
- En film
- 3 böcker (Tretton skäl varför, Ursäkta om man vill bli lite älskad och Fatta eld)
- Två armband
- Ett par örhängen
- Ett halsband
- En vas
- En nyckelring (fick den av min kusin, hon hörde att jag sa åt mamma att jag ville ha ett par uggs och köpte en nyckelring i form av en ugg ^^)

--> Sen har jag bara tagit det lugnt de sista dagarna.......

--> Borde börja anmäla mig till KIPINÄ men har inte orkat hittills men idag tror jag att det ska bli av :)

--> Och imorgon tänkte jag åka till stan och shoppa om jag orkar och får mamma att skjussa mig

Nu kan jag inte komma på något annat så that's it.....

* Och nu kommer vi till något jag är lite ledsen och orolig över. Mitt i första dansen på julfesten så slog en tanke mig: "Dethär är inte lika kul som det borde vara....." Tycker det syntes lite på videon som Anna publicerade på Facebook att jag inte hade hjärtat i det jag gjorde för jag hade helt enkelt inte kul :S Jag gjorde bara något jag lärt mig utantill och inte något jag verkligen gillade. Men jag vill fortfarande dansa hur mycket som helst nu efteråt och jag vill träna på danserna och jag vill och jag vill, men då var det som att all glädje rann av mig och som att jag gick in i en vägg. Den väggen hoppas jag försvinner så att jag kan uppträda med hjärtat nästa gång!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0