Vampires Suck....

Minns ni att jag bloggade om filmen Vampires Suck, som är en parodi på Twilight-filmerna, för ett tag sedan. Nå, den har ju kommit ut på bio. Men istället för att se den på bio (vet inte ens om den går på bio i Vasa) så laddade jag ner den. SCHHHHHHH!!!! Ingen behöver veta :P I alla fall så såg jag den då. Och den var faktiskt inte lika rolig som jag föreställt mig. Visst, jag kanske fnissade lite men humorn i filmen var ganska låg. Nästan inget var så kul som jag trott att det skulle vara. Och den hade defenitivt inte alls samma klass som andra komedier jag sett. Dessutom var dom små humordelarna i de riktiga filmerna hundra gånger roligare än de i den här filmen. Och allt var bara konstigt och lite tråkigt. Jag brukar nästan aldrig ogilla en film men den här var ett undantag. Om den nu inte är en sån film man måste se flera gånger för att gilla??? Men i så fall är det också dåligt, för en film ska vara lika bra FÖRSTA gången som andra eller tjugofjärde gången. Mitt betyg blir alltså att filmen faktiskt bara är sevärd för dem som har lägre humor än jag (och det kan inte vara så många, jag har extremt dålig och låg humor).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0