Test...

Höger- eller vänsterhänt? Höger
Favoritgodis? Beror på dag..
Kläder just nu? Mjukisbyxor, topp, skjorta
Musik just nu? I detta ögonblick: HURTS - Wonderful Life (Katarina gillar den och sjöng den igår, now I'm stuck ;))
Vad sa du senast? "Va ska du ha för adress då?" Åt min lillebror som tydligen vill skaffa MSN o Facebook....
Sommarplaner? The summer is long gone :P
Favoritväder? Om jag ska vara ute ska det vara soligt och varmt men inte för varmt och ska jag vara inne är det mysigt med höstväder då det är lite ruggugt och kallt ute, kanske t.o.m. regnigt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Mobilen, vännerna och vatten
Spelar du nåt instrument? Nej, men jag beundrar folk som kan spela piano och önskar jag kunde spela det eller gitarr
Sparare eller slösare? Beror på
Bästa film? Totalomöjligt att välja
Tror på liv på andra planeter? Varför skulle det inte finnas?? Men å andra sidan, varför??
Hur många barn har du, vill du ha? 1-3 typ...
Bio eller promenad? Humöret avgör, just nu skulle jag hellre ta en promenad
Är du kittlig? Väldigt om man kittlar mig på rätt ställen
Snarkar du? Ibland, vissa säger att jag gör och andra inte (mamma säger att det beror på; vissa nätter snarkar jag, andra inte)
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Ja, för det mesta
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar kanske??
Vad vill du jobba som? Kock, Arkitekt, Advokat, Lärare, Bagare/Konditor
Chips, morötter eller godis? Chips eller godis, gillar inte morötter
Pizza eller hamburgare? Det beror på vad man är sugen på.....
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? En liten, diskret tatuering kanske men jag tror inte jag vill ha mer än så
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Föredrar välstädat men jag lyckas aldrig
Gungar du på stolen? Nej, faktiskt inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det, men man kan väl överraska t.o.m. sig själv??
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger (ja, jag vet att man ska hålla den i vänster men ingen lärde mig rätt då jag var liten och jag har aldrig orkat ta tag i det)
Hur många syskon har du? En lillebror
Vad är du mest rädd för? Att dom jag älskar ska dö
Är du rädd för blod? Nej men ibland kan det bli för mycket
Anser du att du är stark? Fysiskt nej, Psykiskt ja
Brukar du sola? Jag brukar inte ligga i en solstol och verkligen sola så ofta men jag blir tillräckligt brun ändå
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0