......

Hur i helsike gick sommaren så fort???!!! Vart tog alla dagar vägen?? När försvann de?? Varför känns det som att jag inte hunnit med allt jag vill hinna med?? Vi börjar skolan om 2 veckor och jag börjar få småpanik. Varje dag tänker jag på hur lång tid det är kvar av sommarlovet. När jag är med mina kompisar känns det bättre. Då känns det som att allt kommer ordna sig, alla saker jag vill hinna med kommer jag att hinna med och livet är fantastiskt. Men sen ibland önskar jag bara att tiden kunde stanna och stå still så att man skulle hinna med att göra några ting före allt är över för denna sommar.

-Katarina har talat om att cykla till stan en dag och det är jag gärna med på
-Jag vill hinna ha hela gänget här eller på villan för att sova över
-Jag vill tälta med gänget som vi sa att vi skulle
-Jag vill hinna med att bara ta det lugnt
-Jag vill cykla till Molpe åtminstone en gång till om inte flera gånger
-Jag vill ta en ny "hela gänget" bild (den du har på bloggen duger inte lika bra längre Jenny, alla är ju inte med)
-Jag vill träffa min kusin någon mer gång (vi träffas allt för sällan)
-Jag vill ha en foto-session med någon (typ Katarina) för att prova på hur det är att ta modellbilder
-Jag vill bara sitta/stå/ligga/vara någonstans (helst med mina vänner runt mig) och känna mig genuint lycklig (det behöver inte vara något speciellt, det är detaljerna som avgör)
-Jag vill sluta märka små tecken och pikar som vissa personer ger till mig (känns det som, kanske bara är paranoid??) som får mig att känna mig nere och dålig till mods

Näst sista punkten är mer en eftersträvan (som alltid kommer finnas) än något jag vill hinna med innan sommarn är över (och jag har självklart haft JÄTTEMÅNGA fina ögonblick, både med och utan mina vänner, som jag minns men jag vill ha fler xD). Sista punkten är heller inte något jag kommer hinna med över sista sommarveckorna men jag hoppas det kommer hända någon gång. Dendär "hela gänget" bilden borde verkligen tas för alla är aldrig med på "gruppbilderna". Det är alltid en eller två borta (p.g.a. en måste vara fotograf). Borde kanske skaffa självutlösare??? Skulle gå enklare än att behöva springa till kameran hela tiden (när vi nu tar bilden vill säga). Att cykla till Molpe var kul och faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. Om jag inte har bättre kondis än jag tror vill säga (jovisst, som om det skulle vara fallet, men man kan ju önska i alla fall). TACK Katarina för förra gången!!! Det var SUPERDUPERKUL!!! ♥

Tillsist ett stort grattis till den som orkade läsa genom detta....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0