Sjuk dröm...

Inatt drömde jag verkligen en sjuk dröm. Jag tror vi befann oss här ute på gården och helt plötsligt så kommer en tjej gående längs vägen. Hon stannar och frågar vad vi gör. Med VI menar jag gänget ofc, och vi sade att vi sitter och pratar. Hon frågar vad vi ska göra sen ikväll och vi svarar att vi ska åtminstone äta. Då frågar hon VAD vi ska äta och Jenny säger då åt henne att jag köpt en massa barnmat som vi ska äta. Jag blir generad och säger att det har jag inte alls det. Då säger Katarina att hon håller med Jenny. Jag blir sur och säger att vi ska gå in och kolla. När vi kommer in är hela köket fullt med barnmat. Alla skåp är fulla och på varenda ledig yta finns det barnmatsburkar.

Oh, crap... Jag som skulle baka muffins. Måste sätta igång nu på stört. Annars blir det inge muffins i tid till då tjejerna kommer. Mina muffins är ju nästan tradition by now..... Måste städa också. Ha det bäst!!! CIAO


Kommentarer
Jenny

hahahha bästa på läng xDDDD (y)

2010-08-13 @ 12:09:05
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
katt

ja sku int vill ät barnmat jag!;) så du drömd fel

2010-08-13 @ 14:16:33
Rebecka [P.S]

Svar: Tack för tipsen! dom låter bra :)

2010-08-14 @ 01:09:47
URL: http://postscriptum.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0