Sista sommarlovsdagen imorgon :O

Jag har stora problem med att fatta det.... I övermorgon är det SKOLA!!!! Jag menar igår var det ju FÖRSTA skoldagen. Så känns det i alla fall. Usch då, snart sitter man i skolbänken igen. Med skolböcker, tider att hålla, regler, läxor och prov.

Sista sommarlovsdagen är i alla fall som gjord för skoj eftersom vi ska till Molpe allihopa. Eller jag tror inte Evve kunde komma men resten hoppas jag kommer. Say Rey, Jesper och FB (med fler??) joinar säkert så det kommer bli skoj... Dessutom har Katarina lov av sin mamma att få åka till Molpe med moped så då blir det bara ännu roligare :P

Nu eftersom skolan börjar så kommer det säkert att komma ett inlägg per dag om jag inte åker någonstans efter skolan eller helt enkelt inte kan. Det är ju annat när det är sommarlov men jag har försökt... Faktiskt!

Kommer just upp ett inlägg till!! Wait for it....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0