Plaxkväll...

Någon som undrar varför jag inte bloggat på tre dagar?? Om det är någon som undrar så kommer svaret här. Ni andra kan ju läsa det ändå.

Efter skolan tog jag, Katarina och Annika bussen hem till Annika. Sen for vi nästa direkt "ut i byin". Faffa Boy (Erik), Sere och Jesper kom dit också och vi gjorde en massa som jag inte orkar räkna upp. Sen for vi tillbaka till Annikas place. Där åt vi tonfisk och räk-pizza och såg sedan Titanic. Jesper for hem efter det och vi började kolla skräckfilm. The Ring I vill säga. Någon som sett den?? I alla fall, när vi kollat den klart var jag hur skakis som helst. Vi gick ut i mörkret vilket defenitivt inte hjälpte paranoida lilla mig och det blev inte bättre av att Erik gjorde det till sin personliga uppgift att skrämma livet ur mig. När dom efter en timme for hem var jag så paranoid att jag skulle ha hoppat högt om någon blåst på mig. Vi bänkade oss i Annikas rum och åt chips, godis och kex medan vi drack kolsyrat vatten och talade om EN MASSA. Somnade säkert någon gång halv 5 eller något.

Vi vaknade 11, såg The Ring II (inte lika läskigt i dagsljus men ändå läskigt) och fick skinkpaj till frukost av Annikas mamma. Typ 2 kom mina föräldrar efter oss, vi sa hejdå till Annika, Katarina hoppade av hos sej och vi for ut till villan. Jag satt mest framför elden fram tills det blev mörkt och när jag sen skulle ut för att försöka få några kort av raketerna kom min paranoida sida fram igen. Bilderna av rakerna blev inte bra. Antar att det inte riktigt är mitt kall. Eller så behöver jag öva mer..... Vi spelade kort efter det och jag somnade sen.

Idag har jag inte åstadkommit något. Läst, ritat lite, varit med på svampplockning (vi hittade nästan ingenting) och packat. Är i alla fall hemma nu vilket är skönt. Och jag kan slå vad om att jag haft mycket roligare än vad jag skulle haft om jag åkt på Åminne-avslutningen. Hoppas ni som for hade kul dock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0