Nytt i garderoben....




Vit topp med spets upptill och nertill - Gina Tricot / Svart topp - Gina Tricot



Svarta leggings med leopardmönster - Gina Tricot



Läderjacka - ONLY / Stickad halsduk - Esprit / Rutig skjorta - Esprit (Alltihop från Helsingfors)



Randig tröja med puffärmar - H&M / Stickad beige kofta - H&M



Vit tubtopp i spets - Gina Tricot



Osis Dust It - Idea Park (påvägen till H:fors) 

Update: Jag stängde av datorn innan jag hann skriva inlägget klart så det blev lite halvfärdigt. Tänkte i alla fall säga att om det är något plagg ni undrar priset på så kommentera gärna.... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0