I've always thought that it was me

Det här kanske inte kommer som någon överraskning men jag har tappat blogglusten. Det känns som att allt jag skriver, säger, gör, har på mig, skrattar åt osv. inte duger åt dig. Eller är jag paranoid?? Du flyger i taket för minsta lilla. En enda mening och jag har dig all over me med argument. Jag behöver inte ens försöka, det går på ett kick. Och så fort någon börjar argumentera med mig har jag otroligt svårt att ge mig. That's just the way I am. I can't help it. Men jag försöker oftast lägga band på mig själv. Annrs skulle allt vara ännu värre. But then again, är det bara jag som är paranoid? Gör jag en höna av en fjäder?? Existerar inte problemet jag tror finns?? Jag önskar att det vore så och om det är så kan väl någon snäll tala om det för mig. Jag antar att bara tiden kan utvisa hur det kommer att utspela sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0