Dagens fråga: Vad i hel*ete ska man hitta på idag då??

En riktigt bra fråga faktiskt. Utomhus är det regnigt och kallt, medan det här inne är helt dött. Mamma tvättar, lillebror spelar Guitar Hero, Tiger sover på en filt i mitt skåp (huuur söt??) och jag sitter i sängen med datorn i knät. Alltså HELT DÖTT!!! Btw, vad är det för veckodag idag??? Just ja, det är onsdag. Blir väl att redigera bilder och sitta på datorn hela dagen. Eller baka?? That would be an idea. Jättelänge sen jag bakade bara för att baka och överraska någon med något gott. Ska kika igenom bakböckerna och kolla vad jag hittar. Eller kanske... men nä. Eller jo, veteflätor?? Borde ju vara vanlig vetedeg som man flätar. Och jag minns fortfarande flätan Jasminka lärde mig på Malax bageri. Tror jag ;) Well, we'll se.....

Ha en bra dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0