GODNATT

1. Namn - Malin

2. Syskon - Ja, en lillebror
3. Ålder - 14
4. Född – 18 december 1995
5. Ögonfärg - Blågrå i think :P

6. Längd – 176 sist jag mätte mig
7. Skostorlek – 40
8. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
9. Stjärntecken - Skytt
10. Hårfärg - Rödorange med mörkt under och ljusa slingor (men det är länge sedan jag färgade mig så jag har en utväxt)

DAGENS...
1. Låt – Broken Heels - Alexandra Burke
2. Saknad –  hmmm, kommer inte på någon på rak arm
3. Kläder - Jeans, en grå kortärmad tröja, gråa converse
4. Smink -  Foundation, puder och maskara
5. Mat – Skolmaten + "Stäikapärona" hemma
6. Köp – Inget
7. Göra sen – SOOOVA
8. Godis – Nothin'
9. Pinsammaste - :O säkert något som jag inte minns 

BRUKAR DU...
1. Sova – Ja, ofc ;)
2. Ta mediciner som inte borde ta? - Tror jag väl inte
4. Snusa - NEPP
5. Skada dig - Inte med flit
6. Klä dig i svart - Jag har svarta kläder men inte bara...
7. Hata folk - ÖÖÖHHH nej, faktiskt inte..... jag kan ogilla folk men inte hata
8. Lita på folk - visst, men det beror på vad det gäller förstås
9. Skada dig med flit - Nej :)
10. Drömma mardrömmar - wow, jag vet inte... allt jag drömmer minns jag inte efteråt, men jag har aldrig vaknat skrikande p.g.a. en mardröm iaf

11. Gå i skolan  - JO, det gör väl de flesta?
12. Gå i kyrkan - gör det för skriftskolan och någon gång med mamma kanske men inte annars

NÄR...
1. Åt du senast – Idag
2. När läste du en bok senast? – Igår läste jag ut min senaste bok
3. Köpte du något senast - förra torsdagen
5. Sjöng du senast - beror på om man menar för andra eller bara för sig själv
6. Klagade du senast – just, när jag upptäckte att basketen är inhiberad IGEN
7. Klantade du dig senast – det gör jag så mycket att det är svårt att räkna

HAR DU...
1. För många vänner - tycker jag inte
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom – näpp
4. Skadat någon – inte med flit iaf, men det kan hända att jag råkat någon gång :/
5. Färgat håret – jo
6. Några piercnings - bara örhängen 
7. Några tatueringar –  nej
8. Egen dator – jo, 2 faktiskt (den här laptopen och en stationär)
9. Gjort bort dig rejält - MÅÅÅÅNGA GÅNGER

ÄR DU...
1. Snäll – jag försöker, men ibland kan det hända att jag sårar någon ändå....
2. Snygg – fråga någon annan, jag är jättedålig på att bedömma mig själv
3. Söt – no comments (det måste du fråga någon annan)
4. Lång? – JO
5. Kort? – defenitivt inte
6. Klantig - visst
7. Tönt - beror väl på vad man menar med tönt, men säkert



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0