Tisdag den 27 april

Idag i skolan hade vi modde, finska och sen mat. Nothing strange there, men efter maten hann jag bara med en timme husse, som bestod av otrolig stress för att hinna få in apelsinkakan med kanel i ugnen. Kerstin fick damp på Bergman eftersom han bara klagade på allt så hon sparkade ut honom. Nåja, anledningen till min stress var att vi hade sexsnack fjärdetimmen. Det var väl som det var antar jag. Men jag missade struvorna och mjöden :( Sen började vi miljökursen i biologi. Jag fattar inte hur jag ska klara av det eftersom det är så tråkigt men nu är det bara en period kvar så det är bara att härda ut antar jag. Sen när jag kom hem hade mamma bakat semlor. I LOVE THEM!!! De är så goda... Mammas morotssemlor äger!!!! Men nu gick lillebror ut och sparka fotboll så jag tror jag ska gå ut och "joina" honom.... Haveanicecontinuingafternoon!!!!


Kommentarer
hanna

bigge e ju jätte roligt :DDDD

2010-04-27 @ 20:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0