Söndagen den 25 april

Igår for jag ju till socken då. Vi (jag, Jennie, Lena, Jasso, Jenny, Katarina och Soffi) satt där och talade lite, sen började Kat och Soffi spela biljard och vi fortsatte att tala. Jenny och Jasso ringde till folk medan Jennie satt och ritade. Sen gick vi ut någon gång runt halv 10 och efter en stund ute gick jag, Jenny och Jasso till Köpings skola. Vi stod där typ max 3 minuter sen gick vi tillbaka och Jenny och Jasso for hem eftersom Jasso hade kallt. Jag ringde pappa och vi for hem. Jag såg en bit av DIE HARD 4.0 och sen gick jag och lade mig.

Klockan 10 imorse vaknade jag utan anledning och steg upp. Pappa hade lämnat en lapp på bordet att han åkt till skogen så jag gjorde en smörgås, åt den och satte mig i sängen med Genom dina ögon och ett glas mjölk. Sen satt jag där tills klockan 3 då jag läst ut den. Sen skrev jag ett referat av den, gjorde tacos åt mamma, pappa och lillebror medan jag själv åt tortillas. Undrar varför resten av familjen inte tycker om tortillas :S Nåja, sen satte jag mig här och nu funderar jag på att gå ut och fotografera lite....

Haenbrasöndag!!!!



En bild jag tog för ungefär en vecka sen ute i vårsolen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0