Skolan igen

Nu är klockan är mycket, min hals gör ont, jag är trött och det är skola imorgon. Vi börjar ny period med kemi, modersmål och biologi så nu är det bara ca 6 veckor kvar av skolan och sen är det sommarlov. WOHOO!!! LÄNGTAR!!! ♥ Men att börja morgondagen med matte längtar jag verkligen inte efter. Varför kan det inte vara PRAO en vecka till?? Har verkligen ingen lust för skolan men känner jag mig själv rätt så kommer jag heller inte att hitta en tillräckligt bra ursäkt för att inte åka. Jag är sån, många gånger då jag känner att jag inte orkar åka till skolan kommer jag på någon anledning att ändå orka. Så jag kommer knappast att vara hemma imorgon fast hur less jag än är på skolan. Kemiprovet får vi säkert ut också. Undrar hur det gått??!! Bra hoppas jag.

Okej, jag märker att jag börjar svamla om en massa saker nu så det betyder att det är dags för sängen. SOVGOTT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0