Samba

Idag dansade vi då Samba 2:a och 3:e lektionen. Men jag var bara med andra för att jag fick jätteont i hälen. Så jag gick till skolhälsovårdaren som sa att jag skulle ta det lugnt med foten och ha kylpåse på 10 min varje kväll. Men jag tänker fortfarande vara med på showdance eftersom jag inte vill missa det. Jag säger bara att jag ska ta det lugnare åt Maria. Kläderna har jag fixade också (Y) Sen när jag kom hem hade jag inget för mig så jag tänkte för en gångs skull åka med på fotboll. Men då hade Alex (Mathias en kompis som spelat fotboll med honom förr i -98:orna) bestämmt att han skulle börja på fotboll. Så hans pappa skulle skjussa dem. Aldrig i livet att jag skulle sitta på med dem. Det känns så skämmande.... så jag stannade hemma och tog ut min extraenergi i köket istället. Resultatet blev en mockarutsform. Snart kan jag baka dem i sömnen, så många gånger har jag gjort dem. Och mamma och pappa godkände dem iaf. Pappa fick också besök av en arbetskamrat i en Chevrolet Firebird Trans Am (tror jag, bilnamn är vääääldigt invecklade :P) som han rett upp. Snygg var den också. Han skojade t.o.m. och frågade om pappa skulle köpa den åt mig tills jag fyller 18. Haahhhahaha that would be a dream huh?? Sen har jag bara tråkat och fixa ihop en sak som jag skulle göra på pappas dator men han skulle gå och lägga sig och jag förstår mig inte på programmet han använder så det får vänta tills imorgon.

Imorgon ska jag förresten på revyn. Mamma tänkte att vi skulle åka först men sa åt mig så sent att alla platser redan var bokade så vi tänkte att vi tar det nästa år, men då de la in 2 extra föreställningar så beställde vi till imorgon då. Hoppas den är bra :P Men på Malax UF:s hemsida så såg jag att bara hälften av platserna är bokade. Intresset börjar väl kallna antar jag. Sen på fredag blir det Katarinas place med Hälften av gänget. Jenny far till hoviska med folk från hokkilaget, Kicka skulle till sin faster och fira henne och Evve ja....

Evve är London..... Lyckans ost!!!!!! I want to go too. Jag hoppas verkligen hon får kul. She deserves that. She really does. Hoppas hon tar många foton sen, så man får se hur det ser ut. Jag vill också åka någonstans :( Nu börjar jag längta bort så vi avslutar ämnet nu med det samma.......... Men tänk ändå att få sitta på en strand någonstans och kunna hoppa i vattnet utan att det är kallt de första minuterna och sola på någon strand och kunna gå i bikini och shorts. ÅÅÅHHHH, eller åka någonstans t.ex. Paris eller London och shoppa och kolla på sevärdheter. Men det skulle nog vara som en dröm att åka till USA, typ The Big Apple (New York) eller Miami eller L.A. Defenitivt något jag vill göra före jag dör.

Okej, det är sent, mamma är störd på mig från tidigare, det är skola imorgon och slutar jag inte nu kommer jag att sitta här och drömma hela natten. Have a good nights sleep!!!! xoxo



Såhär känner jag mig nu :P Min gollaboll Tiger på bilden ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0