No Parade - Jordin Sparks

Klockan är 12, jag är inte ens halvfärdig med städningen eftersom jag bl.a. hjälpt mamma att steka något till en tortillatårta, sett på Solsidan och suttit på datorn. Just nu har jag No Parade - Jordin Sparks på repeat medan jag städar :P Och jag ska försöka att bli klar ikväll trots att det kommer bli sent. Vet inte om jag bloggar mera ikväll så GODNATT ♥
Malin

Just another day like any other
Nothing in the sky said run for cover
Just another reason
Never thought it would end this way
There was no parade
No lights flashing
No song to sing along the way
There was no parade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0