Närpes tomorrow...

...eftersom vi ska hälsa på faster Inger och hennes man Bjarne. Egentligen bor de i Yttermark men whatever. Trots att de är trevliga så är det inte direkt något jag ser fram emot. Att sitta stilla och le, lyssna på "vuxenprat" och inte ha något roligt att göra brukar oftast bli ganska tråkigt i längden så jag tänker bunkra upp med åtminstone en bra bok om inte fler. Mamma påstår dessutom att vi ska vara där FEM timmar. Great! *not* Jenny sa dessutom idag att hon ville vi skulle träffas i Korsnäs eller nåt antingen på fredag eller lördag.... Varför inte söndag eller måndag? Imorgon ska vi som sagt till Närpes och på lördag kommer Ann-Britt (min gudmor), Göran (Gudfar), deras son Johan, Jeanette, hennes man Bernt och deras söner Simon och Samuel (från Kristinestad) hit. Då blir det den årliga påskträffen. Som anordnas här i år. Men på söndag och måndag är jag totally free så varför inte då? Jaja, det är sånt man får ta antar jag. Nu har jag i alla fall sett färdigt Julie & Julia och kommer snart att börja trakasseras av mamma angående min sömn. Antar att det är bäst att förekomma henne så jag säger godnatt nu. Sov Gott!
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0