Malaxrevyn

Dagen var väl som vanligt.... Inte så mycket att säga där. Jag gick på bildkonst på finska och BÅDA biologitimmarna. Enda anledningen till att jag fick gå båda timmarna var att "jag är så duktig och kan läsa i kapp" enligt Tina. Men jag måste ändå gå någon timme imorgon för att få det färdigt. Och så fick vi ut betygen. I matte fick jag 10, i engelska 9 och i religion 10.

Mamma och lillebror for till stan när jag kom hem. De skulle ha maskeradkläder åt honom till imorgon. Jag minns då man själv gick i lågstadiet och klädde ut sig. Jag hann vara både lejon, häxa och pirat om jag minns rätt :P De kom hem just och det verkar som han ska vara någon sorts Robin Hood eller något. Snart ska vi åka på revyn.

Bloggar kanske mera senare.... HEJDÅ!!!



Min söta TIGER ute i solen..... Får mig att hata regnet ännu mer -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0