Little Boots - Remedy

Imorse fick jag diakoniuppgiften skriven på en halvtimme och sen for vi till Norrvalla på fotboll. Där fanns inga träd och inga hus så vinden blåste både hårt och kallt. Mina fingrar var som stelfrusna pinnar efteråt. Vi såg två matcher, den ena blev 1-1 och den andra 3-1 (Malax hade 1). Sista såg vi inte för att jag skulle hinna till skriban så pappa skjussade mig medan mamma stannade med Mathias. Sen på skriban hade vi Kristian Norrback, där har jag inget att tillägga, och gick igenom saker inför lägret. Vi lekte lite och hade frågesport. JIPPIE!!! eller ja, så kul var det väl inte. Nu har jag bakat en kaka, ätit plättar och hört på musik. Little Boots - Remedy går på repeat just nu and guess who's bugged about it? Just det, my littlebrother....

 

Malin

 

P.S. Jaha FÖRLÅT då, men hur tror du jag känner när du hela tiden säger åt mig för att jag rättar någon, jag har alltid gjort så och då blir man ledsen när någon klankar ner på en angående det. I am who I am, and if you don't like it then that's to bad for you. Och det hjälper inte att du har taggarna utåt hela tiden heller. Ibland slänger jag ur mig saker men du gör likadant ibland så jag är inte alltid skurken. Tänk på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0