Jag har på seriöst något stort problem med min fot

Idag efter kemi då jag skulle gå ner till matsalen började min högra häl göra så in i hel***es ont. Sen åt jag, gick ner till omklädningsrummet och bytte om. När vi skulle spela paintball var smärtan helt borta :O (!!!!!???) Sen hade vi redskapsgymnastik och jag kände inget av hälen då heller. Men så fort jag tog av mig skorna efter gymnastiken så började det göra ont igen (!!!???) Jag fattar inte!!! Varför håller den på såhär egentligen??  Hoppas den blir bättre till imorgon.

Annars om någon undrar så fick jag 10 i kemiprovet. Och så bytte vi klassrum på finska för att Gösta påstår att han blev sjuk av luften i finska rummet. Sen när jag kom hem så gjorde jag saft åt Mathias och hans kompis Johan och sen stickade jag lite. Jag är ju ganska smart som börjar sticka lagom till våren men ändå... Det är ganska kul och avslappnande. Vi åt "stäikapärona" (dialekt) till middag och sen gick jag på datorn. Jenny sa att hon skulle komma men kom tydligen på andra tankar. Sen har jag kollat Förhäxad, Vänner och Biggest Loser. Just nu ser jag på Arn på TV4. Och väntar på info angående basketen. Vid sidan av det ser jag på kläder också. Blir förmodligen inget mera inlägg idag så GODNATT!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0