Converse <3

Första "riktiga" vårdagen idag (enligt mej iaf) och det är superskönt. Tog en vårjacka idag och mina nya Converse ♥ Våren är så härlig, alla blommor kommer upp igen, vägarna blir bara så att det går att cykla, det blir ljusare, det blir varmare, man kan gå ut och fota utan att frysa fingrarna av sig (om man har ett par fingervantar som är ordentliga slipper man frysa, men det har inte jag) mm..... OCH BÄST AV ALLT!!! SOMMAREN ÄR PÅVÄG!!!!!!! ♥ Sommarlov, sovmorgonar, kompisar, ingen skola osv. Gotta love summer!! ♥

Idag spelade vi först matchen i fairplay turneringen mellan klasserna. 8a mot 8b och vi vann. Det hela var över på ca. 15 minuter. Sen hade vi gymnastik med "tunnband" som Maria envisades med att kalla det. Tunnband är samma sak som hula-hula ringar if anybody wonders... Sen fick vi ut engelskaprovet. Fick 9½..... Sen samlades alla basketflickor utanför Marias rum och vi funderade på om vi ska fortsätta. Vi kom fram till att vi ska se imorgon vad det blir till. Anyway, sen finska med Camilla (?) och after that bussen hem. Mamma och pappa var till skogen så jag lagade fisksoppa till middag och sen satte jag mig på datorn. Borde plugga Kemi egentligen så jag ska börja med det nu. Tror jag iaf.
Ha det bra
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0