Att stå utanför och titta in...

Jag och lillebror kom in för en stund sedan. Jag stod i mål och han sköt. Sen bytte vi men det blev så kallt att vi gick in ganska snart. När vi kom in kollade jag igenom lite tidningar till miljödagboken som vi ska göra i biologin. Fann nog ett antal artiklar jag kanske kan använda. Sen så gick jag för att kolla vad mamma såg på för program på tv. Hon hade på SVT1 där det kom en dokumentär om Annika Östberg som släpptes ut från svenska fängelset ganska nyligen efter att hon har suttit i fängelse i Kalifornien i 28 år och sen ett år i Hinseberg i Sverige (dit hon flyttades 2009) för dubbelmord. Hon blir helt frisläppt i maj 2011. Då har hon suttit i fängelse i 30 år. Ganska konstigt att hon i hela sitt liv suttit bakom murar och blivit tillsagt vad hon ska göra. Dokumentären hette iaf Att stå utanför och titta in...

Nu börjar min trötthet göra sig påmind. Imorgon blir det Samba med SÖU lektion 2 och 3 och sen har vi vanliga lektioner. P&K



Vet inte hur gammal bilden är men det är hon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0