Är nog ändå lite stolt över.....

... både mig själv och Nadja. Anledningen är att Petra (vår modersmålslärare) anser att våra pararbete om Jokern (Batmans ärkefiende) är det bästa arbete hon sett på (troligtvis) hela sin tid som lärare i Petalax och hon kunde säga direkt att vi får 10+ för det. Inte utan att man vill skryta lite. Sen kom jag igår på att vi ska lämna in andra delen av diakoni uppgiften på lördag. Tur att jag inte kom på det 10 minuter före skriban på lördag iaf :P Och vet ni vad? Vi har SHOWDANCE imorgon. Egentligen ingen nyhet men ändå.... Tänkte att någon kanske glömt, heheheh!!!  Men nu ska jag ta på mig en jacka och ett par skor och gå ut lite. Sayonara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0