1 APRIL

Någon som blivit lurad ännu? Inte jag, men någon ska väl försöka antar jag. Katarina var till mig idag. Hon kom klockan 11 ungefär. Sen satt vi och talade med Evve och Jenny lite. Och såg på bilder från tjejkvällen vid henne. Vi fick en CRAZY idé om att vi skulle åka till Jenny och skrämma henne så vi tog ut cyklarna och cyklade i väg. Men vår plan gick i stöpet tack vare Sammy, Jennys hund. Han började skälla som besatt när vi svängde in på hennes väg -.- TACK för det! *nat* Anyway, Jenny och Nicklas (hennes bror) satt och åt så jag och Katarina såg på bilder som Jenny beställt från Ifolor och fick se hennes nya bankkort. Sen ville hon att vi skulle hjälpa henne STÄDA köket. Vi gjorde det förstås som de snälla vänner vi är...... Nä ja bara skojar, vi satte oss ner och totalvägrade så då orkade inte Jenny heller. Katarina ville att vi skulle börja åka hem för att hon ville steka ägg. Jenny övertalade henne att göra det där och jag ringde min bror för att kolla om han började bli hungrig. Det var han förstås. Jag fick den ljusa idén att göra Italiensk gryta men kom sen på att vi inte hade maletkött hemma. Som den snälla och transportrika vän hon är så sa Jenny att hon kunde åka till "handlin" efter 400 g maletkött. TACK VÄNNEN ♥ På villkoret att vi vaktade Nicklas förstås. Sagt och gjort, medan hon åkte till "handlin" vaktade vi honom. Eller vaktade och vaktade, jag lät honom jaga mig runt deras köksbord för att Katarina skulle slippa ha honom vid datorn. Nicklas favoritsyssla är nämligen att trycka in random tangenter på dator när någon skriver. Efter en stund orkade han inte mer så då föreslog Katarina kurragömma. Vi skulle göma oss och han skulle leta. Vi drog varsin filt över huvudet och satt kvar i soffan. Han fann oss ganska snabt så då blev det vår tur. Efter att jag bemödat mig att räkna till hundra ropade jag NU KOMMER JAG, och satt kvar. Vi fortsatte tala med Hanna och efter tio minuter ropade vi att han skulle komma fram eftersom vi inte kunde hitta honom. När Jenny kom tillbaka hade hon köpt KINDERÄGG också. Vi cyklade hem och jag började fixa mat. Jenny kom ca. fem minuter efter oss. Mamma kom ca. tio minuter efter henne. Jag fixade maten medan Jenny och Katarina var på chattroulette. Vi åt och satte oss vid datorn igen. En stund senare gav vi upp chattroulette och gick in på omegle. Där satt vi tills Katarinas DAD kom klockan 5. Jenny for strax efter och nu sitter jag här, ALL ALONE! Jag upptäckte även att min sockar fick flera stora hål av att springa runt detdär bordet -.- Jag som har lite sockar sedan tidigare. Trots det hade jag jättekul idag, som alltid. NI E BÄST ♥
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0